Mrsbayan Haziranda abimin düğünü var. Abiye almam lazım ağır şık olsun istiyorum. Baktıklarım hepsi saten tül bu tarz istemiyorum. Bildiğiniz site varsa lütfen yardımcı olur musunuz ❤️❤️🔥
senay-12 Mrsbayan kesinlikle ve kesinlikle direk dumanbutik sayfasına bakın Instagram’da efsane şeyler var aradığınız sayfa orası 😍😍
kitapkurdubebeninanasi Mrsbayan ikinci el düşünürseniz sözümde bebe mavisi bir abiye giydim 2 saat giydim öyle duruyor😬
Kumsalceylan28 Mrsbayan bende bir abiye var etiketli hic giyilmemis. Tesettüre girmeden almistim. Giyecek bir yerimde yok. Agir cunku. Gri renk guzel birsey dolabimda duruyor. Eger istersen iletişime gecebiliriz.
Kumsalceylan28 Mrsbayan nasil paylasiliuot bilmiyorumki. Ama 44 46 bedensen dolap uygulamasuna yuklemustjm uygun fiyata
kitapkurdubebeninanasi Mrsbayan atayim hemen. Boydan hali üstümde bulamadim o yüzden griyi de ekledim gri abiyenin bebe mavisi yani. https://imgyukle.com/i/RyzmUp https://imgyukle.com/i/RyzDVx https://imgyukle.com/i/RyzGO6 https://imgyukle.com/i/Ryzvdy
Ozgeyusuf Canım boy kilon kaç benimde nişanda giydiğim abiyem var ablamında düğünümde giydiği abiyesi var resim atayım bende sadece bi kere giyildi
Ozgeyusuf https://imgyukle.com/i/RyKpqp https://imgyukle.com/i/RyKcrY https://imgyukle.com/i/RyKBL6 https://imgyukle.com/i/RyKgg0 https://imgyukle.com/i/RyKh8v https://imgyukle.com/i/RyKvGh