Ben dogumdan 2 ay sonra korse kullandim briaz etkisini gordum ben 38 kiloyum 3-5 kiloda gobrgim var oyle dışa cikik degil burusuk bisi catlak lar ise milyonlarca sayamam asla malesef orasi kapkara birsey bende cok rahatsizim doktora gittim cozumu yok göbek acıklı seyler giyme dedi. Bende burda bekleyeyim belki bende bi cozum bulabilirim