Kızlar selam, bebeğim 18 aylık sinirlenince kendine vuruyor bunu neden yapıyor bilmiyorum, kendimi suçluyorum çünkü 1 yaş döneminde öfkemi kontrol edemiyordum bazen bağırıyordum sonra bunu bıraktım bebeğim bana gelmek istemiyordu bazen sesim yükselse bile alcaltiyorum artık önceden eşimle de aramız çok kötüydü sürekli kavga ortamına maruz kaldı çocuk şimdi çok şükür aramız iyi eşimle ama çocuğum eski çocuk değil sanki çok mu etkilendi ve bu kalıcı mı oldu birbirimize karşı şiddet yoktu sadece sözlü tartışma ama çocuğum şimdi azıcık ses yükselse kulağını kapatıyor ve çok sinirli bir bebek oldu sinirlenip kendine vuruyor istediğini vermeyince bunun önceki tartışmalarımiz yüzünden olduğunu düşünüyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum lütfen çocuğu kendine vurup böyle durumda olan üstesinden gelen var mı pedagoga mi götüreyim lütfen bir önerisi olan varsa yazsın. Teşekkür ederim.