Cekuli ilkmutluluk17 benimde emzirme dönemi öyle oldu ilk dümdüzdü sonra çat diye 13 kilo aldım sonra verdim ama tabi sımsıkı olmuyor karın yinede
deletedmom2200 ilkmutluluk17 yok canım hatta eskisinden daha zayıf belim göbeğim diyebilirim bir gün bile korse de takmadım ben genetikle alakalı olduğunu düşünüyorum birazcıkta. Ama asla gitmeyen 5 kilom var aç kalıyorum diyet yapıyorum yok asssla gitmiyor 1 gram bile 😄
Devushka ilkmutluluk17 bende sezaryen oldum 2 ay 17 günlük kızım 74 le doğuma girmiştim şu an 57 kiloyum extra bşey yapmıyorum emzirdiğim için diyette yapmıyorum zaten hareket halindeyiz malum bebek öyle lohusa piskolojisine girip yemeklere abanmayın yemenize dikkat edin yeterli bence
deletedmom2200 Muartay yok canım yapamıyorum çevremde bebekle yürüyebileceğim yer yok ama eve koşu bandı aldık henüz kullanmadım onunla hedeflediğim görüntüye ulaşırım umarım 😄
Pinkmoms ilkmutluluk17 ben bütün kiloyu göbeğime aldığım için 🤣 sadece göbek var bende diğer bölgeler zayıf 😊
Fulyax Var tabiki göbeğim kaldı korsede takmadim takmayin dediler bu yabancilar hollandada yaşıyorum 😑😑kolonda var 5 kilo kaldı valla
Karam ilkmutluluk17 masallah cnm tebrik ediyrm nasil verdiniz yedigin bisey brnimde bib10 kilo kaldi gitmiyo oda n ypcm bilmjyrm yuruyrm sadece ekmegi tstliyi kestm 2 haftada 3 kili verdm