deletedmom4842 Zaman o kadar çabuk geçiyor ki ne ara 4 aylık oldu anlamadım bile ilk 2 ay zorluğundan hiçbir şey anlayamamıştım ama şuan resmen birbirimizi anlıyoruz. Etrafa gülücük saçmalar, anneye tepki vermeler, beni görünce heyecanlanıp kollarını hareket ettirmeler daha bir sürü şey. Çok şükür zorlu zamanları atlattık. Şimdi kocaman adam olmuş gibi. Allah hepimizin evlatlarını korusun. 🙏🏻
dddy deletedmom4842 Maşallah rabbim bana da göstersin o zamanları daha minicik benim oğlum 15 günlük hiç geçmeyecek gibi
deletedmom4842 dddy O zamanların tadını çıkarın büyüdükçe eski zamanlarını özlersin derdi annem şimdi biraz büyüdü ama ben ilk haftalarını özledim sanki
deletedmom4842 [bilinmeyen] Amin canım inşallah sana öyle geliyor ama göz açıp kapayıncaya kadar büyüyorlar ne kadarlık seninki?
deletedmom4842 dddy Tabii büyüdükçe daha rahat anlaşıyorsunuz ama büyüdükçe küçüklük zamanları özleniyor.
Pinardefne Benimkide 4ay 10 günlük şükür bu günlere geldik hiç zman geçmicek gibi geliyodu kırkımız cıkana kadar şimdi su gibi geçiyo şükürler olsun