Annesininkalbiii1 merhaba, ekran var mı hayatınızda? işine gelince dönüp bakıyor demeniz her zaman bakmadığı anlamına geliyor. 10 seslenmenin en az 8inde bakmalı dedi doktor. konuşmama gayet normal pandeminin etkisi nedeniyle. illa otizm olmak zorunda değil eğer ekran varsa uyaran eksikliği de olabilir.
siz cocuk doktoruna gidip anlatın o sizi gerekli görürse nöroloji ve daha sonrasında da cocuk psikşyatristine yönlendirir zaten