Kızlar kızım 9.5 aylık olmasına rağmen hala keçi boynuzu unu verdigimde rahatsız oluyor ilk verdigimde sabahlamıştık hep agladı gaz çıkardı aradan uzun bi zaman geçti bugün yine vi deneme yapayım dedim sadece bi kaşık kullandım şu an aglıyıp geri dalıyor uykuya sabahlıyoruz bu şekilde uyutmuyor sizlerin çocukları da böyle mi benim gibi olan var mı bundan sonra kullanmıycam sanırım ne zaman versem sıkıntı çekiyoruz böyle deli gibi uykum var reglm üstelik WC bile gidemiyorum aniden bagrıyor gecenin bu saaattinde