metehan2 Suan dolabin normal kisminda sut var birazdan yola cikacagim sutu yanima alacagim 3 saat sonra verecegim sute bir sey olur mu? Kendi kendine isinacak cunku.
Gksuu metehan2 havalar sıcak bozmaz mı bilemiyorum gerçi arabayla gidiyosanız klimadan pek etkilenmez herhalde
Gokceninannesiiyim metehan2 oda sıcaklığına geldiğinde hemen içirirseniz bir sıkıntı olmaz ama uzun süre arabada beklemesin.