glsmhr kızım 6 aylık ve doğduğundan beri böyleyiz, emmek dünyanın en zor, en yorucu işi olmalı, bir çok bebek de durum aynı 😌🥰 uyurken terlememesi için bir tik daha ince giydir, ben artık geceleri çorap dahi giydirmiyorum, yaşadığım şehire yaz gelmeye başladı çünkü, eğer sizde de aynısı ise daha ince giydirip, kullandığın battaniye vs onları da mevsime göre ayarlamanı tavsiye ediyorum arkadaşım.