bugün 6. ayına girdi
6400 kg
55 de boyu var
doğduğunda 2800 dü
15 gün küvözde kaldı
2600 e kadar düştü
- ayında covide yakalandı
ailede kimsede çıkmadı bebekte çıktı bundan dolayı kilo verdi
ek gıdaya başladık ama
annem diyor ki bebeğin çok hareketli kilo almasını bekleme
bir kısımda diyorki senin sütün yaramıyor yağsız sütün mama ver diye
moralimi alt üst ediyorlar
ek gıda olarak kilo aldıracak şeyler versemde maşallah sindirim sistemi çok hızlı hemen çıkarıyor sık sık kaka yapıyor
sağlıklı görünüyor ama çevremdeki duyumlar artık yıpratıyor beni
hatta forumda anneler bebeklerinin kilosunu yazınca ayrı bi moralim bozuluyor çünkü çok güzel kilo alımları var bebeklerin
böyle gidecek diye korkuyorum gerilemesini istemiyorum