cemreduru2 merhaba kızlar, bebegimin 4. ay aşısı var yarın. belirtileri yaşayanlar oldu mu? bir de zorunlu aşı mı herkes yaptırdı mı?
a010101 cemreduru2 4 ay aşısı yapılyor herkese yaptırmayanda var ama yapılması daha iyi bizim ateşli geçmişti çok
Teemo07 cemreduru2 devlet aşılarını hepsini yaptırdık. Sadece 9.ay aşısı hariç. Bende bizzat şeyler gördüm ama yaptırmasam da Allah korusun yine kötü şeyler olabilir. Hastalık sonuçta. İyi bir yerde yaptırırsanız sıkıntı olmaz.
Muhasebeciana cemreduru2 tabikide zorunlu bir asi yaptirmaniz lazim en fazla huysuzluk ve ates yapar ilk gun ama bu zaten her asi icin olabilcek bir durumdur
cemreduru2 a010101 açıkçası yaptırmak ve yaptırmamak arasında kalıyorum ama hangisi daha saglıklıysa onu tercih edeceğim tabiiki. bir kaç haber gormustum bu asıyla ilgili ondan etkilendim sanırım biraz.