Tubasahra beyazcicek Kesinlikle tavsiye ederim 🤤🤤🤤Muptelasi oldum çıktım.Gerçı biraz butceyi zorluyor artik 🙈🙈
Seymagil beyazcicek tabi tabi hiç şaşmaz çok şükür elhamdülillah o suflenin varlığına, o profiterolün güzelliğine, oo browninin şaheserliğine 😂🤌🏻
sedaozan beyazcicek içinde karamel olmayan her türlü tatlıya bayılırım 😂 ama mesela dondurma sevmem 🙄
elifizm marscicegi ahahha evet bence de herkes sevmeli , bende çevremde sayılıdır yemeyen o yüzden sıkıntı yaşamıyorum 😀🙈
Familyboy beyazcicek sütlü tatlılar favorim şerbetli tatlılar bayıyor beni özellikle güllaç en sevdiğim 😊😋
Miray388 beyazcicek bende hergun olsa yerim bayiliyorum :D ama esim kahveli şeyleri hic sevmez o yüzden de yapmam
kitapkurdubebeninanasi beyazcicek hepsi benim bebeklerim ama fıstıklı baklava hastasıyım sütlü bütün tatlilara bayilirim😍