elifizm 😂aslında düşününce sadece nişasta yiyoruz,2 sene önce eşim alıştırdı benide şimdi favorimiz oldu, misafir gelicek güllaç yaparsın diyor, mübarek güllaça herkes sen gibi bayılmiyor, seveni kadar tiksinenide çok diyorum, nesini sevmezler şu tatlının diyor, o seviyor ya herkes sevecek illa ki😂