123Seda Sadece 300 gr almış bu durum çok canımı sıktı bebeğim zayıf ve sadece anne sütüyle besleniyor,emerken hemen büyük tuvaletini yapıyor(Bazen oluyor ) acaba bundan kaynaklı mı kilo alımının az olması sizlerde durumlar nasıl ?
Ayssss1 123Seda canim moralibi bozmak istemem ama sütun yaramiyor olabilir doktor mama verebilir benim 3. aydab sonra sutum yaramadi doktor mama basladi
Sinemisssss 123Seda sanırım doktor mama dicek seni üzmek istemem ama ilk ay bu kadar az alması sütünle ilgili olabilir
Rainnnn 123Seda hımm eğer az sarılıksa 300 gr vermiş olsa sonra sonra kendi kilosuna çıkması için 600 gr almıştır bence iyi çünkü ilk zaman zayıflama oluyor sarılıktan dolayı sonra toparlama oluyor bence gayet iyi ortalama 600 gr almış olur ama bu ay biraz daha fazla besleyip 1 kilo kadar almasını sağlasanız çok güzel toparlanır inşallah ❤️🙏🏼
Rainnnn 123Seda rica ederim bu ay mama derse de bence bi emzirmeyi deneyin ilk aydan mama alıp almayacağı anlaşılmaz bebeğin 🙏🏼Ben mamayla besliyorum karşı değilim ama gerçekten ilk aydan belli olmaz 🙏🏼
GunesTurk 123Seda bizde de aynısı yaşandı maalesef, canını sıkma mama desteği yapacaktır bence mama ile destekle. Sütün az geliyo da olabilir kilo vermemiş sonuçta sadece az almış canını sıkma:) eğer kusuyorsa emdikten sonra bi 15 dk kımıldatma çok. Biraz geçsin gazını öyle çıkart brn öyle yaptım kusmalarımız da azaldı böylelikle