Dün öğlenden beri sadece bir kez gece verdim. Gündüz ara ara istediği oldu süt kalmamış annecim dedim elledi başını göğsüme koydu. Ara ara ağlayıp istediği de oldu ama çok tutturmadi. Bu yolda başarılı gidiyoruz suanlik ama oğlumu emzirmeyi çok özledim. Psikolojik olarak göğüslerim sızladikca kaldırıp emzirmek istiyorum şuan oğlumu. Kafamda herşey bitti doğru yapıyorum diyorum ama kalbim cız ediyor. Sanki ayrılıyorum oğlumdan uzaklaşıyoruz sanki. Çok değişik duygular içindeyim 😔 dokunsalar ağlarım 😢