Kızlar bebeğimin uyku düzeninin maşallahı var fakat şu sıra dış döneminde olduğu için geceleri sık uyanır oldu aglsr oldu ve post açmıştım kimse öneride bulunmamisti uyku arkadaşı yerine kolumu uyku arkadaşı yapmıştı besige eğilip kolumu sevmesinden belim kopuyo yoruluyodum bugün eşim tekrar işe gidecekti yanında iş arkadaşı vardı durduk yere dedi ki yenge çok yoruldugunda gün içinde giydigin tişörtünü köy yanins senin kokun olduğu için kendini güvende hissediyo rahat uyur demişti sanki Allah soyletti bu gün öyle yaptım kızım 9 buçuktsn beri ilk defa şimdi emmeye kalktı desteksiz uyudu beşikte sallanarak uyuyordu bu arada iki kolunun arasında çok güzel uyuyor sevincimi paylaşmadan edemedim 😊😊