Kızlar bugün bebeğim hep dudaklarını emdi yaklaşık 1 hafatdır bunu yapıyor ama bugün daha fazla emdi ellerini flan da emiyor az önce dudağının sağ alt tarafının morardığını gördüm internete bakayım dedim solunum sıkıntısı kalp deliği flan diyor cok korktum sizce gözlemleyeyim mi yarın da yoksa götüreyim mi emin olamadım 🥺