Benim oglum şuan 7 aylık emekliyo koltugun kenarlarından tutunuyo ayaga kalkıyo orda tutunarak uzun süre duruyo sonra yere inemedigi için oturup aglıyo 5 buçuk aylıkken sürünmeye başladı 6 ayonda emeklemeye şuan baya baya emekliyo Allah hepimizin çocuguna saglık sıhat versn iyi olsunlarda geç olsun erken olsun farketmez