cihangirinannesi30 Merhabalar. Bebeğim 7 ay 16 günlük henüz hiç dişi çıkmadı kahvaltı olarak neler yapabilirim? Pankekler krepler vs yazıyor internette ama dişi olmadığı için yapamıyorum sizler neler yapıyorsunuz