Miniminimini benim oğlum da o şekilde yapıyor. Yani şöyle sırt üstü yapıp ayaklarını hoplatıp vurduruyor. Ama emmek istediğinde beni uyandırmak İçin yaptığını farkettim 🙈 çünkü onunla uyanmazsam zorla kendini uyandırıp bağırıyor zamanında uyanır emzirirsem acıkana kadar yapmıyor