Kızlar kızım 4,5 aylık 1 haftadır uykuya dalmakta zorlanıyor dalarken hııı hııı gibi sesler çıkarıyor uyumak istemiyor, ağlamıyor ama bakıyor özellikle gece uykusunda yatağına bırakınca uyanıyor bakıyor öyle🤦🏼♀️ Acaba 4 at atağı mı diycem ama ağlama yok o sadece gündüz uykusuna geçerken oluyor. Gece uykuları çok güzeldi emerken uyurdu yada sallasam 2dk da geçerdi kendinden şimdi öyle değil emerken uyutuyorum hem emiyor hıııı hıııı deyip kendini uyutmuyor 🙄