Ah kuzum benim ne zordur o göğüs ucu yaraları emerken sızlar üzerine yatarsın sızlar hatta duşa girersin su değer yine sızlar yanlışlıkla biri çarpar sızlar vallahi bende 2 ay çektim denemediğim şey kalmadı ayva çekirdeği özü mü denemedim susam yağ zeytinyağ kremler jeller neler denedim ama yok bacım fayda etmedi valla emzirmeye giderken şehadet getiriyordum ağzıma bez alıp emzirdiğimi bilirim eşim birgün güldü halime işkenceye mi gidiyorsun sanki dedi birgün al o zmaan kendin emzir sütün varsa dedim o derece zordur ama etmiyor bacım hiç birşey fayda etmiyor valla çekiceksin mecbur bebek tam tutmayı öğreninceye kadar çekiceksin ben 50 gün çektim sonra yara da kalmadı acı da ama çok zordur 2.çocuğum olacağı zaman ne doğumdan ne çocuktan tek korkum göğüs ucu yaraları valla çok cektim Allah yardımcın olsun