Frezya Ben de 3-4 günde bitirdim. Olabilir her kitap her insanda aynı etkiyi bırakmayabilir. Benim çok sevdiğim eserlerden bir tanesi. İçerik, yazarın bakış açısı, en önemlisi de kitabın sonunda kimsenin dünyayı kurtarmaya yeltenmemesi benim hoşuma gitmişti. Tavsiye edilir.