Selllaam kızçeler hayırlı geceler. Bilgim olmayan konu hakkında bilgi sahibi olmaya geldim 😂🤗
Annemlerin yaklaşık 50 tane falan altını var yastık altında, annem diyor ki yastık altında durağına bankaya koyalım. Bankaya altın olarak mı koyuluyor yoksa bozdurulup gram şeklinde mi koyuluyor ? Bankaya koyarsa annemler faiz işler mi acaba, hiç bilgim yok.. Yardımcı olursanız sevinirim 💚😍