Tazeanne95 Arkadaslar merhaba yarın dolgu yaptrcsm doktor 6 saat emzirme dedi. Peki 6 saatte göğüslerim şişcek nspcam o sütleri sağcak mıyım yoksa 6 saat snra mı emzircem hiç sağmadan
Premsesannesi355 Tazeanne95 anestezi yapıliyor sonuçta 4 saat emzirilmiyor, o sütü meme boşalana kadar sagiyorsunuz daha sonra emziriyorsunuz
1Mother1Boy Tazeanne95 Kaç aylık bebeğiniz bende kaplama yaptırdım 2 saat sonra emzirebilirsin demişti. İlk sütü biraz sağdiktan sonra emzirebilirsin
Aysegulkrsd Tazeanne95 vala ben yaptırdım emzirebılırsınız dedı bı sorun yok dedi hem uğusturdu iğneyle sordum bıde ben
Aysegulkrsd Tazeanne95vurdugu iğneyle bağlı sanırım cunku sunu yapsaydım emzıremezdın bunun zararı yok gıbı bişi dedı bna doktorca😃
Gizalin Ben dolgu yaptirdim doktorum emzirebilirsin hemen dedi sezeryan epidural olurkende anestezi aldin sonucta dedi ve mantikli gelmisti emzirdim bende
Premsesannesi355 Tazeanne95 malesef canım bende çok üzüldüm duyunca yaptiramadim kızım ek gıda alsada önce emmeyi seviyor 4 saat geçince o sütü sagiyorsun , hangi işlem olursa olsun anestezi oluyor canım unutma
Aysegulkrsd Tazeanne95 ben gitmeden önce ınternetten de arastrmıstım dolguda bişi olmadıgı yazıyordu bı bakın sizde
japonunannesi Tazeanne95 bende dolgu yaptırdım doktor sorun olmadığını istediğim zaman emzirebileceğimi söyledi
DtReyyan Merhaba diş hekimiyim. Emziren anneler anesteziyle işlem yapılmayacaksa dolgu,kaplama, film çekimi gibi işlemlerde sütü etkileyen bir durumla karşılaşmaz. Eğer anestezi yapılıyorsa işlemden önce bebeğinizi emzirin ve 4 saat kadar emzirmeyin. Sütü sağıp atmanıza gerek yok. https://associationofanaesthetists-publications.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/anae.15179 Bu linkte anlatılan çalışmada sonuç olarak anestik maddelerin süte geçmediği ve emzirmeye engel olmadığı yazıyor. Detaylı inceleyebilirsiniz. Diş hekimliğinde düşük dozda bölgesel anestezi uygulanmakta eğer anestezi süte geçen ve zararlı olsaydı genel anesteziyle yapılan sezaryen sonrası bebek emzirilmez direkt mama önerilirdi. Geçmiş olsun sağlıklı günler dilerim..