Sevda-ozdmr73 kızım 19 aylık doğduğundan beridir uyumuyor. Sabaha kadar oturuyoruz. Şu an saat 4.39 ve biz hala ayaktayız 3 de yattı 5 dk sürmedi kalktı daha da yatmaz. Biz deli miyiz de uykusuz kalalım, o uyumayınca sizde uyuyamıyorsunuzdur kendinize kastınız mı varmış. Saçmalıktan başka bir şey değil.