Arzugokturk benim oğlum da o zamanlar öyleydi parka götürürdük salıncağa bindirirdik neler neler yapardık mutsuzdu. Bende eşime derdim bir bebek nasıl dışarıyı özellikle parkı sevmez çünkü etrafımdaki bütün bebekler parkta dışarda mutlu görünürdü, ama zamanla geçti çok şükür bu durum, şuan 21 aylık dışarı çıkmak için can atıyor çıkarınca da eve gelmek istemiyor zor getiriyorum, sizin de geçicidir muhtemelen