mrvelfada ah ahhh. 4 ay 3 günlüğüz bizde. Sakin olan bebek gitti yerine 2 dk sakin durup sürekli bağırış kucak isteyen herşeyden sıkılan bir bebek geldi. Yatırıyorum yatmak istemiyor uyku gözünden akıyor, oynarıyoruö 2 dk sonra sıkılıyor, acıkınca kıyamet kopuyor artık mesela. Sabırlı bir bebekti şimdi hemen herşey anında olsun diye ağlıyor. İstiyor ki gün boyu kucakta gezeyim. Hava güzel olunca atıyorum arabaya gezdiriyorum. Onun dışında müzik açıyorum onda duruyor biraz karşısında şarkı söylüyorum ana kucağına alıp dans ediyorum. Akşama kadar böyle tekrar 😵 ama çok yoruldum. Geçen aşı da oldu x2 oldu tüm huysuzluklar da neyse ki geçti 2 güne. Allah yardımcımız olsun zormuş bu 4.ay atağı cidden 😴🤕🤯