Azram_2021 YouTube da videosu var canım. Ama ben sana yazıyım mutlaka dene faydasını gördüm ben ve birçok yorum okudum olumlu.
bu 2 aylık bir kür . 1. Ayında
sabah kahvaltıdan 2 saat önce ve akşam yemeğinden 2 saat önce aktardan aldığın süpürge otu tohumundan 1 tatlı kaşığı yiyorsun. (Ot çok sert olduğu işin ya aktara söyle çeksin yada havanda ez. Ama ezmek zor olur aktara çektirdim ben toz yaptı. Yerken de suyla yuttum. ) akşam yemeğinden 2 saat sonra da Melisa çayı içiyorsun.( 1 bardak kaynar suya 1 tutam Melisa atıyorsun ve suyun altını kısıp 8 dakika kaynatıyorsun. Sonra süzüp ılık bir şekilde içiyorsun.)2. ayda ise süpürge otu bitkisi alma lazım( bu sefer tohum değil bitkisi) kaynayan 1 su bardağı suyun içine bir tatlı kaşığı süpürge otu atıp 4 dakıka kaynatıp ılık yemeklerden 15 dk önce içiyorsun. Akşam yemeğinden 2 saat sonra da Melisa otunu 1 bardak kaynar suya 1 tutam Melisa atıyorsun ve suyun altını kısıp 8 dakika kaynatıyorsun. Ilık bir şekilde içiyorsun. Malzemeler çok ucuz. Ve inanki işe yarıyor. Biliyorsun rızanın ilaçlı tedavisi zor ve ilerlerse daha kötü o yüzden ben Ramazan’dan sonra tekrar başlıcam