Merhaba oğlum 4 aylık sayılır dondurmasına 2 3 gün var. 1,5 aylıktan beri popo çatlağı var geçmiyor.. çok gazlı ve kaka sorunu da olan bir bebek. Bu durumu yaşayan varmi nasıl geçirdiniz. Malum kremleri söylemeyin kullanıyorum 🤢 cerrah iç kısımda catlak olduğunu söylüyor ve çokça fazlaymış..