Kızım bu akşam birden ateşlendi ateş 38.5 oldu. Çok iyiydi aslında. Ben de calpol verdim. Yarım saatte düşürmeye başladı. Biraz zor oldu ama daldı az önce uykuya. Uyku tulumu giydirmedim ateşi var diye ince pijama giydirdim. Şimdi hem başı terledi hem de ateşi 36.5 ölçülüyo. Aslında başı hala biraz sıcak ama sanırım terden düşük ölçüyo temassız. Şimdi ben bebemi örteyim mi örtmeyeyim mi? Napayım? Ateşliyken uyku durumunda nasıl giydiriyorsunuz? Ateş daha yükselmesin derken üşütür müyüz? Ana olmak çok zor yemin ederim….