Acayip derecede kilo takıntım var tam 70 kilodan 58 kiloya düştüm ve hamile kaldım 85 kiloyla doğuma gittim bebeğim 4 aylık ve şuan 66.20 kiloyum gelip gidip tartılıyorum tek öğün yiyorum yani sadece akşam yiyorum ama onu bile yediğimde çok suçlu hissediyorum kendimi bugün akşam yemek yedim 8 gibi acıkıyorum ama yemek istemiyorum yiyincede doyana kdr yiyorum ve suçlu hissediyorum sonra keşke yemeseydim diyorum yemek yemek istemiyorum ama başına oturunca yiyorum şuan hala akşam yediklerimi keşke yemeseydim diye düşünüyorum var mı benim gibi olan akşamdan akşama yiyen ya yoksa artk takıntı mı oldu bendeki nasıl kurtulabilirim bundan su bile içmek istemiyorum bazen tartıda fazla çıkacak diye :( karışık ve uzun oldu kusura bakmayın :/ lütfen dalga geçmeyin elimde değil 😞😭😭😭