Arkadaşlar ya kızım 1 yaşında ama şu uyku olayı bir türlü düzelmiyor ben mi hata yapıyorum bi yerde bilmiyorum karnı tok emziriyorum da ama gece saat bası uyanır mı bi bebek anlamıyorum neden uyanıp oturuyo yatağın içinde ağlıyo her seferinde böyle diş mi çıkarıyor acaba desem ağzı çok akıyo bu ara ama genel olarak hep böyle git gide düzelir dediler daha çok bozuluyor gibi Yinede her halimize sonsuz şükür ama insanoğluyuz bizde bazen sinir bozucu olabiliyor 🥲🥲🥲🥲 bi tavsiyesi olan tesellisi olan varsa memnun olurum