mutluannissss Ya oglum yarin 4 aylik olucak, sanki bunalim bende yeni basliyor. gunduz is bile yapamiyorum surekli ilgi oyun istiyor. varmi benim gibi olanlar? gunluk bakimimi zor yapiyorum gunduz kus uykusuna yatiyor toplam 10 dkka en fazla her yemekten sonra..
KARSIYAKALI mutluannissss bizimki daha 2,5 aylık teyzesi yorum yapayım üste çıksın 🥰 inşallah yakın zamanda düzene girer
Baakpnr- mutluannissss biz bugün 4 aylık olduk , günlük bakım aylık bakıma bıraktı yerini çok zor cunku uslu degıl kızım. Yapacak bır sey yok canım ben de senın gbiiym canları sağ olsun 🥰
Ruzgar123 mutluannissss korkutmayın yaaaa valla 3 ay 10 günlük oglum yeni yeni akıllanıor vallahi bir kriz daha yasayamam🤣🤣
cansu67cinkose mutluannissss merhaba geciyor merak etmeyin benim oglum 8 ay 20 gunluk oldu cok stresli hamilelik dogum gecirdim hergun arayan kaynana dirdiri zayif bu cocuk surekli niye uyur surekli niye uyumaz bunalıma girdim girdim çıktım ama cok şükür buyuyorlar ve en yakin arkadasin dostun onlar oluyor buyudukce derdini daha iyi anladikca rahatlayacaksin
mutluannissss Baakpnr- ay seni hatirliyorum ben resimden😍 ozaman ayniyiz demistim nasil gidiyor canim😔 bir gulusu ömre bedel orasi ayrida gece yataga girdigimde sanki kamyon gecmis ustumden
Baakpnr- mutluannissss uyku sorunu çoook fazla kuzum yani bazen baya sinirleniyorum hele sürekli uyanıyor ya 🥺 ben ayağımda sallıyorm bu yüzden sık uyanıyor destek istiyor 🥺 inşallah bu zor günler geçer bir an önce canım benim dayanmaktan başka caremız yok 😍
Cnskbskl mutluannissss benim bebeğimde 4bucuk aylık ve hiç durmuyor sürekli ağlıyor gazi var ve hicbirsey yapamiyorum ne ev işi ne yemek nede kendime bakım çok bunaldım sürekli ağlıyorum napicam bilmiyorum 😥 biran önce büyüsün istiyorum bebekliginin tadını bile çıkaramadım ağlaması dan gazından
cansu67cinkose Cnskbskl ayni seyleri bende yasadim emin ol cok zorlu surec ama iyi dusun sonrası rahat edeceksin birde sen ne kadar stresli olursan bebek o kadar huysuz oluyor emin ol bende kimseden destek gormedim herkes bir agizdan konusurdu gazdan uyumazdi sab simplexs damlasini kullanmaya basladikca rahat ettim sonrada biraktik birde mama ya anne sutu alıyor surekli ac diye verme o da cok gaz yapıyor bisiklet hareketi yap masaj yap omuzunda evin icinde gezdir sırtını iki kurek kemiginin arasını yukari yukarı masaj yap bol bol konus annecigim burdayim gececek falan gibi emin ol rabbim sabrını veriyor ve o gunlerde geçiyor
Cnskbskl mutluannissss hepsini denedim Samp simplex biraz rahatlattı ona devam ediyorum. Sinirli bir bebek hep kucakta olsun istiyor sırti yere degmicek kopuyor kıyamet 🙈
Cnskbskl cansu67cinkose çok teşekkür ederim insallh gecicek 4 aydır sabırla direniyorum bazen inişler oluyor böyle tükendiğini hissediyor insan. İlk bebegimde kolik büyümüştü 1sene çok zorluk yaşadım dedim 2.boyke olmaz inş. Ama daha beter oldu🙈 sağlıkları yerinde olsun da öyle böyle buyucekler napalim bunalımlara gire cika 🥲
BenimMasalim mutluannissss bugün aynı şeyi düşündüm resmen lohusa depresyonuna yeni girdim sanırım🤦🏼♀️ ağırlaştıkça kucakta durmuyor önceden slingle iş yapardım rahat rahat şimdi o da yok durduğu yerde bile daralıyor sanki valla bu ay ve bu ayın atağı yordu beni ya.
Eflin-Eda mutluannissss 4ay 20gunluk ve birazda olsa rahatladım bende alıştım bu duruma oyunları tanıt müziklerde oynayın ev desen artık peşinden kosamiyorum bende bıraktım 🤣 uyuduğu zaman evde nefes almaya korkuyordum uyancak diye süpürgeli pis pis sesine alistirdim uyku saati koydum sonra uykuları biraz biraz düzelmeye başladı canım