Birannebirbbeek
Taklit yok ( bay bay, öpücük, cici gibi)
İşaret etme yok
Adına asla bakmıyor
Ben bişey anlatırken bana bakıp beni dinlemiyor
Arada kollarını yana açıp ellerini yumruk yapıp kendini sıkıyor
Yüksek sesten korkar (blender, ani sesler)
Komut almıyor
Annem ben eşim hariç insanları pek sevmez bize gelmek ister hep
Pandemi den dolayı hep evdeydi. Çevremizde pek yok bu sebeple pek sosyalleşemedi. Bundan olmasını umut ediyorum. Otizme yormak istemiyorum ben.
Söylediğim her şey normal geliyor 11 aylık bebek için. Sadece ismine asla bakmamasını anlamıyorum. Sürekli adıyla hitap ediyoruz.