Nes1989 Merhaba arkadaslar kızım cumartesi 15 aylık oluyor 3-4 gündür bana yapısık yasıyoruz babasına dahi gitmiyor kucağımdan inmiyor ayrılık sendromu olabilir mi ? Yemek yerken dahi kucağımda normalde bu kadar düşkünlüğü toktu herkese gider dururdu
Sevinc24 Nes1989 15-17 aylık arası beyin gelişimini tamamlıyorlarmış büyüme atağı yani bol bol kucaklayın
Han30 Nes1989 bizde 14.5 aylıgız resmen huyu suyu degişti. Uykuya geçmesi artık daha zor. Yemek konusunda inat yemiyor çok acıkmazsa. Babasında duruyor ama evde ikimiz olduğumuzda hep kucakta olmak istiyor
Etipufffum_benim Benimki de oyleydi kesin yeni bi şeyler denenme durumu vardır ya yürüyecektir artık tam anlamıyla ya da bunu gibi bisey kitapta okumuştum bebeğinız size yapısında bilinki yeni şeyler deneyecek ams geciyo sonra uzun surmuyo
Nes1989 Etipufffum_benim yürüyo tırmanıyor ama bakalım dediğniz gibi olabilir umarım geçer çok yabancılama basladı bugün misafirliğe indik bir dakika inmedi kıcağımdan
Etipufffum_benim Nes1989 ben lavaboya gidemiyordum babasını istemiyordu çok yorucu ama geciyo atak dönem leri büyüyorlar
Nes1989 Birtekbirciftannesi aynı durumdayız yemek yapamaz oldum ama böyle değildik biz yeni baslsdı işte
Nes1989 Han30 bakalım ne kadar sürecek bizimde aynı iştah iyi ama çok huysuzlaştı azılarda geliyır galiba