Merve_35 Kızlar selam 13 günlük bebişim var genelde salonda oluyoruz tv var rahatsız olur mı acaba ekran karşısında uyuması?sizler nerede yatırıyorsunuz?
tubiiik_ Merve_35 bende tv odasinda yatiriyorum tv acik ama arkasi donuk bir sekilde yatiriyorum anadizinde sese alissin diye sesli ortam yaratiyorum gece bebek odasinda besikte yatiyo
Azraada58 Merve_35 kız biz hic odadan cıkmadık yaa ama bu gece uyumazsa salona götürcem diye düşünüyodum belki seste uyur diye iyi oldu ögrendigim 🙂
Sedacyln Merve_35 tam 2 aydır yani doğduğundan beri tv karşısında koltukta yatıyoruz kızımla.sabaha kadar kolumda yatıyoru kocamla uyumaya hasret kaldım resmen😂 alıştı memede uyumaya gündüz beşikte uyuyo ama sürekli sallamak şartırla yoksa uyumuyo ağlıyo
Kumruu tubiiik_ aslında bebekler anne karnında zaten gürültülü bir ortamda uyumaya alışıklar şimdiden alıştırıyım diyorsunuz ama onlar büyüdükçe o kadar çok huy değiştiriyor ki yenidoğan zamanında yaptığınız her şey değişiyor 😁😊
tubiiik_ Merve_35 allah analı babalı buyutsun daha yolun basındasin gerci bende henuz köprüyü gecmis degilim ☺️