Meltemm3 45 günlük bebeğim 3 saatte bir geceleri kaldırıp emziriyorum bu ne zamana kadar böyle devam edecek tecrübeli anneler kan şekeri düşer saatini geçirmeden kaldır diyolar kaldırmasam kendi kalkmazmı
Katun Meltemm3 3 saat çok bence ama acıkınca kalkar sarılık yoksa siz yinede en azından 2 3 ay 2 saatte bi emzirin
Tweetyy Meltemm3 ilk ay kilo alimi nasildi dr uyandir veya uyandırma dedi mi? 1 aylik olduktan sonra uyandırma dedi dr um ne zaman kalkarsa o zaman emziriyorum
Asyaveannesi04 Meltemm3 2 aydan sonra hiç uyandırmadım ne zaman uyanırsa ozaman emziriyorum geceleri 3 ay 10 günlük uyandırdığımda çok hırçın oluyor