Mirayslck Merhabalar . Bu sorumun cevabını bir türlü bulamadım . Banan yardımcı olacak kuaför bir arkadaş vardır inşallah . Saçıma amerikan fönü yaptırdım şimdi diplerim geldi boyamam gerekiyor ama fönün bozulmasını da istemiyorum. Boyasam bozulur mu ?
Mirayslck Mirayslck Bir de amerikan fönünün etkisi geçince saçlarım aşırı kötü oluyor . Sürekli fön makinesinden dolayı çok kuruyor sanırım . Ne yapabilirim ?
3melek_annesiii Mirayslck kuaför yakınım var fonden hemen sonra boyayinca rengi akitiyormus ama 1 hafta sonra boyanabiliyormus birde kullandıkları malzemeye bağlı sacinizdaki kuruluk
Deletedmom_45 Mirayslck merhaba kuaförüm ben sadece boya yaparsan sıkıntı olmaz amerikan fönün iyi yapildiysa sıkıntı yasamazsin önemli olan sacina cok islem yapma sadece boya insallah fönün iyi yapilmistir 😍
Mirayslck 3melek_annesiii Islak kalınca falan bozuluyor hemen kurutmak gerekiyor .Boya yapınca da en az yarım saat ıslak kalması gerekiyor . Bu durumda bozulur mu onu merak ediyorum.
Efeia Mirayslck bir hafta 14 gün sonra boyarsaniz birşey olmaz ama açma işlemi yapmayin sadece boyama işleminde problem olmaz kuruluk işlemi de sacinizla alakalıdır tuzsuz şampuan ve maske kullanabilirsiniz bunun için.
Mirayslck Deletedmom_45 Teşekkür ederim 🤩 Aslında hiç memnun kalmadım bu sefer idare ediyorum sadece 😒