merveasm doğum yaptıysa aldığınız inek bir süre süt vermiyor yavrusu için sonradan verdiği zaman satış için bu süt yağlı olur bebeğe özel bende öyle süt aldım sütcüden bi süre doğum yaptı diye vermediler ilk aldığım süt sapsarı yapyağlı idi tıpkı bizim ilk süt kolosturum gibi ondan olabilir bence. 3-4 parmak sarı yağ vardı üzerinde