Irem4772 bilmem dener misiniz ama ben 6 aydan itibaren şöyle yaptım. Sabah 7-7.30 arası kaldırdım, 10 gibi birinci uyku (maks 1 saat uyur), 14:00 gibi ikinci uyku yine en geç 16:00 da uyanır. Sonra mümkünse uyutmayın illa uyumak isterse 15 dk güç uykusu. Ama gündüz uykusu muhabbeti en geç 17:30 da bitcek. Sonra 20:30 da masaj pijama mama ve yatış. Bu sistemde yorulduğu ve rutini olduğundan daha uzu. Uyumaya başladı. Ha bi de uyansa bile odadan cıkarmıyorum. Ne yapıp edip geri uyutuyorum. Tabiki deliksiz uyumuyor ama gece olduğunu anlamaya başladı. Uyanma aralığı uzadı geceleri.