Eceedemiiir 9 aydan bildiriyorum, geçmedi ancak ben bununla keyif almayı öğrendim. Hele bi sizinle az az iletişim kurmaya başlasın. Oturabilsin, oyuncaktn anlasın, işiniz mutlaka kolaylaşacak inanın bana.
9 ayda geçmedi dediğim şey benim 9 ayda oturamayan uyku düzeni. Her gece 2 olmadan yatmıyor çocuk neler denedim. Çok uykusuz kalıyorum çok yoruluyorum çok yıpranıyorum ama baktım böyle gitmiyor büyümesi beklenmez, keyif almaya çalışıyorum