Adawwwa Durmadan ağlıyor gündüz 1saat ıyuyor sonrası yok 🥺dün sabahın 6sından beri uyumadı desem yeri bu cidden kolik mi?midesne bakıldı gazına kalça çıkıklığına her şey iyi 🥺ne yapıcam ben
gulay-34 Adawwwa bu kadar vakit nasıl dayanmış uyadan. Acile gitseydiniz belki lagma yaparlardı rahatlardi. Bizimde başımıza geldi çok ağladı kolikti midesi baya şişti. Lagma yaptılar rahatladı baya
Gamzeguness Bizimde 5 günlükken geldi başımıza lavman yaptılar geçti doktorunuzun önerisiyle gaz damlası kullanabilirsiniz en azından rahatlatıyor