Nazliiiii gece katater kullanmadık sadece meme verdik.katateri bi kere hemşire kullandı emzirtmek için. Bence inanın olacağına. Ben 1 ay uğraştım çok ağladım çok inat ettim.oğlumda çok inatçı çıktı ama ben ondan daha inattım ve başardık. Zaten son umudumdu yardım istediğim hemşire, eğer o da başaramasaydı vazgeçicektim kabullenicektim ama Allah yardım etti ve yollarımız kesişti resmen. Gece gündüz emzirme ile ilgili şeyler okuyodum.artık o kadar çok şey okuyup öğrendim ki emzirmeye dair size anlatamam.Sizde bence yardım isteyin yenidoğan hemşirelernden. Ne biliyim devlet hastanelerinde ücretsiz eiğitim veren hemşirelerden isteyin özel hastaneye gidiyosanız ordaki yenidoğan hemşirelerinden