Abektas yani park dışarısı hep hayatımızda 18ayşıkken oyun grubuna gidiyoru ara ara , şimdi iki yaş olduk ama halen çekingen ve kelimeleri o şekilde konuşuyor , sürekli iletişim halindeyiz yani uyaran eksikliğini olabilir mi bilmiyorum ama zaten kpntrolümüz var bu hafta ama çocuk doktoruna değil çünkü çocuk doktorları bu konuda yetersiz kalıyor