ilaydauzunn61 benimde dikisim alindi hic acilma olmadi ve ben cok memnundum hic acilma vs birsey olmadi estetik cok sikinti oluyor
Haticemut ilaydauzunn61 benim amliyatım cok hızlı oldu acil olarak alındım erken dogum yaptım ve asistanlar yapmış doktor girmişimi bilmiyorum bile sorduğumda cevap alamadım
BarlasMomm sarisinbayan ipli dikis var 15 ay once sezaryan oldum estetik dikis 5 gun sonra dikisi aldi doktorum ve suan tek bir iz bile yok dikis yerimde. Bunu yapan da özel bir dogum hastanesinde cok tecrubeli bir doktor.
Meyracukurmaraz Bebeğiniz iri ve uzun boyluysa biraz daha derin açıyorlar ve o zaman normal dikiş te gerekiyor
Haticemut Meyracukurmaraz hayır bebegim 2 500 dogdu erken dogum oldu boyu 50 cm di ve kavuşmadan aldılar dikişimi
Haticemut @Nurcinnn#2001775410 gün oldu normal dikiş atılalı daha 3 dikişim düştü 2 gündür tam anlamıyla yakalanıp bebegime bakabiliyorum cok şükür iyim ama cok yıprandım
sarisinbayan Haticemut asla bırakma hakkını ara biz kendi canımızı ameliyat masasında onlara emanet edemiceksek ölelim yani . Onlar kabullenmesi bile doktorun hatası açık bariz belli yani
Haticemut sarisinbayan aynen öyle bide araştırma hastanesi ve doktor degil asistan la muhatap oluyorsun doktor yanında 2 dkka bile durmadan gidiyor
Haticemut sarisinbayan keşke nerde dikiş diker gibi dikmişler şuan iyim cok şükür toparladım siz nasılsınız
sarisinbayan Haticemut sevindim adınıza 🥰 bende iyiyim ameliyatım çok ağır geçti ama çok şükür toparlandim 25 gün oldu 😊