_hamisanne Metehan09 ben olucektim öyle bir acı yoktu Allahım aklıma geldikçe 😞 lansinoh meme ucu kremi kullandım kesinlikle tavsiye ederim
Porti0402 Metehan09 kesinlikle iyi geliyor ben 3.günden itibaren kullanmaya başladım çok faydasını gördüm görüyorumda. Fakat onlarda da bazen süt birikimi oluyor çok az kapakların temizliğine özen göster karbonatlı suyla yıkamanı öneririm
Ozgemre Kendi sütünü sür ve kuruması bekle canım benim de yara oldu bir de lansınoh göğüs ucu kremi yara mı geçirdi
plakayerli Metehan09 streç filmi küçük kesin her emzirmeden sonra lansinoh krem sürüp onu kapatın benim öyle geçti