2205yasemin bu konuda en çok zorlananlardan biri de benim ve hep farklı şeyler denedim en ama en etkilisini yazıyorum şimdi kimsede gelip bana zararlı demesin biliyorum tabi ki soğuk şeker şerbeti biberonun dibine 10 ml kadar su bi çay kaşığı şeker iyice eritiyorum 5 ml kadarını oğluma içiriyorum on dk sonra kollarımda temas çok önemli ayakta sürekli bi sağ bacağımın üzerine bi sol bacağımın üzerine esneyecek şekilde hafif hafif zıplayarak pış pışlıyorum gaz o şekilde hızlı dağılıyo ve en geç 15 dk içinde uyuyo tabi buna destekleyici şeylerim de var gün boyu masajdı damlaydı her meme değişiminde gazını çıkarmaydı ama dediğim gibi şeker şerbetini vermeden olmuyo ne kadar istemesem de tam nefesi gidecek kadar ağladığın da veriyorum 15 dk bende oldu bide siz deneyin bu arada bebeğim 2.5 aylık