Papatya_ Kızlar 7 aylık bebeğim var istifa yapıyor midesini üşütü sanırım evde dogal yöntemele nasıl geçer ne geçirir evde neler yapıyorsunuz anneler yardımcı olur musunuz
Jellybon_555 Papatya_ ya bizimde dün böyleydi fışkırarak kustu bide sürekli ishal falan yok ama anlamadım bilenler aydınlatabilir mi kızlar
Papatya_ Jellybon_555 aynen canım valla hava değişimi ya acabw diyorum midesinimi usutuyor sogukmu geçiyor