Erguvn canım onların çoğu doktor kontrolünde bebek kilo alımı az ise o şekilde başlıyorlar, bazı annelerin sütü olmuyor/gelmiyor/ ya da göğüs ucu olmadığı icin bebek ememiyor vs.. kafasına göre mama başlayanlar da var o çok sakıncalı , bebegi sürekli ağlıyor aç zannedip veriyor muhtemelen ama doktorun bebegi muayene edip ihtiyac duyarsa başlanması en doğrusu.